loading...

ad now

nedjelja, 30. listopada 2016.

PITA OD JABUKA....PROSTO SAVRŠENA MORAM PRIZNATI DA JE OVO NAJBOLJA KOJU SAM DO SADA PROBALA


Sastojci
1 paket Gotovih jufki
6 Jabuka, oguliti i izribati
200 g Putera,istopljenog
100 g Mljevenih oraha


  4 kasike Secera, ako zelite slade mozete dodati vise
4 kasike Prezle
1 kasika Cimeta
grodzice po zelji
Agda
700 g Secera
1 litar Vode
1/2 Limuna

Priprema
1.
Izvaditi jufke iz frizidera najmanje 3 sata prije pripremanja(ja obicno izvadim ujutro pa pravim popodne).
Istopiti puter.
Jabuke oguliti i izribati i staviti ih u tavu i izdinstati nekoliko minuta. Dodati cimet i secer i dinstati dok jabuke ne omeksaju i ne promjenu boju.
Kad se izdinstaju iscjediti sok pa tome dodati orahe,prezlu i ako zelite grozdzice i izmjesati.
2.


  Uzeti tepsiju po zelji( ja obicno uzmem pravougaonu tepsiju jer mi je lakse sjeci).
Staviti 4-5 jufki jednu na drugu ali svaku premazati puterom, i onda posuti smjesom kao na slici i saviti jufku kao za rolat.
3.
Rezati na manje komade i stavljati u tepsiju i onda premazati puterom.
4.
Zagrijati rernu na 200 stepeni C(385 F) pa staviti da se jabukovaca pece otprilike 15 minuta pa onda smanjiti temperaturu na 150 stepeni(300 F) pa peci jos otprilike 15 minuta ili dok se jabukovaca kad pomjerite tepsiju pomjera.
Prije toga stavite secer i vodu da se agda ukuha. Pazite da vam se agda ne ukuha jer sve je do agde. Ako vam je agda dobra onda ce vam sigurno i jabukovaca biti dobra. Ja stavim limun samo na 1-2 minute da dobije miris i odmah izvadim. A uzmem kasku pa probam agdu pa ako polako silazi sa kaske onda je gotova.
Ostavite na sobnoj temperaturi preko noci i posluzite sljedeci dan.
Posluživanje
Napomena:Ja zalijem sa vrucom agdom tj. kad izvadim jabukovacu iz rerne odmah je zalijem vrucom agdom.
Volim te mama i nedostajes mi

izvor: coolinarka

Nema komentara:

Objavi komentar