loading...

ad now

subota, 4. veljače 2017.

IZLIJEČIO 5.000 LJUDI OD RAKA: Ovo je RECEPT koji ubija sve vrste tumora!





Samouki ljekar, Rik, inače mašinski inženjer koji je čudnovati lijek isprobao, ni manje ni više nego – na sebi, i to nakon što mu je prije 12 godina dijagnostikovan najteži oblik raka kože!
– Bilo je to 2002. Lekari su me otpisali i to pošto su mi više puta bezuspešno operisali tri pigmentirane lezije na koži lica. Kad god bi ih uklonili, one bi se ponovo vratile i to još i inficirane! Pošto sam se godinama iz hobija bavio izučavanjem biljaka, jednog jutra sam se u kupatilu gledajući u rane na licu setio studije Univerziteta u Virdžiniji u kojoj je pisalo da THC, aktivna komponenta kanabisa leči rak. Izvadio sam ranije spremljeno ulje od kanabisa iz ormarića i kanuo nekoliko kapi direktno na rane – seća se Rik.
Prema sopstvenom svjedočanstvu,nakon 4 dana skinuo je zavoje i vidio poboljšanje!
– Nakon četiri dana skinuo sam zavoje i nisam mogao da vjerujem šta vidim! Rana više nije bilo, a koža mi je bila ružičasta kao kod bebe! Istoga trenutka počeo sam da pričam ljudima da sam izliječio rak kože uljem od kanabisa… Svi su mi se smijali, a evo prošlo je jedanaest i po godina, i rak se nije vratio – objašnjava Rik.
Među hiljadama je nevjerovatnih priča o ljudima koje je izliječio Rik Simpson.
Rik kaže da nikada u životu nije prodao ni gram trave. Razočaran u Vladu i korumpirane ljekare, sve je podjelio bolesnim ljudima, a recept za ulje od kanabisa postavio je na web stranicu phoenixtears.ca.
Ističući da je lakše i brže napraviti ovo ulje nego skuhati kafu, Rik dodaje da ima mnogo lažnih ulja koja razni lopovi prodaju pod parolom da su njegova. Simpsonov tretman, međutim, sastoji se od početne doze od nekoliko kapi tri puta dnevno.
– Uobičajena doza koju propisujem za rak je 60 grama unutar 90 dana. Inače, nikada nije kasno da pacijent započne terapiju uljem od kanabisa.
– Malo ljudi zna da je kanabis korišćen stotinama godina pre Isusa Hrista kao jedno od najljekovitijih sredstava. U drevnim persijskim religijskim spisima u kojima su između ostalog popisane najljekovitije biljke, na prvom mjestu našao se baš kanabis! – završava priču Rik dobacujući da će mu najveća nagrada biti da vidi svet bez raka:
– Ljudi imaju pravo na kanabis, besplatni lijek koji im je priroda dala, a iz čiste pohlepe, medicinski gangsteri oteli!


Izvor: prirodni-lijek.info

Nema komentara:

Objavi komentar