loading...

ad now

petak, 24. veljače 2017.

OVA SALATA TOLIKO DOBRA DA ĆE VAM BITI ŽAO ŠTO RANIJE NISTE ZNALI OVAJ RECEPT


Sastojci
3 kom krompira
3 kom mrkve
3 kom kuvana jaja
300 gr graška
6-7 kom krastavčića


  300 gr šunke ili
1 kom pileći file
so
I još
300 gr majoneza
200 gr pavalake

Priprema
1.
Povrće skuhati posebno u slanoj vodi.
Ja nekad stavim šunku a nekad skuvam pileći file,može i oboje ali bi bilo prejako pošto se svakako ova salata uglavnom priprema i služi u svečanim prilikama,znači uz još dosta kalorične hrane.Ovaj put ja sam radila sa šunkom.
2.


  Povrće ohladiti i sitno isjeckati.Ja sjeckam ,ali ne pretjerano sitno.Neko voli i rendano povrće,vidjela sam to kod LokoMoko, Nisam probala pa mislim da samo ovako volim:))Ma ja i ne volim rusku salatu,iskrena da budem:)) ali je pravim.,eto..ponekad treba jer je drugi vole.....
Kod Snece, u receptu za rusku salatu sam vidjela nekoliko dobrih uputstava.Naprimjer jedan je  kuhanje mrkve u vodi u kojem se kuhao pileći file i način da istu iskoristite,zatimi upute kako da lijepo skuhate krompir a da se ne raspadne.
Istina, savjeti dobri,ali ja ipak krompir kuham oguljen:)))
3.
U majonez  dodati pavlake po svom ukusu,lagano umutiti.
Povrće dobro obogatite majonezom,e,tu nemojte štedjeti.Kad je kupujete uvijek je to pozamašna investicija i onda vam ruska salata dodje nevjerovatno skupa.
Zato ja kad radim rusku salatu, radim i majonez,i ne štedim na njemu.
Posluživanje
Rusku salatu služite kao predjelo u posudicama aranžiranim povrćem koje je sastavni dio salate ili punite prhke mignonnine korpice,ili pak punite peciva od princes krofni...a možete i labudove da pravite kao Brankal ili mignonne ukoliko ste jako "dobri" s vremenom i živcima:))

Nema komentara:

Objavi komentar