loading...

ad now

srijeda, 10. svibnja 2017.

NEVIĐENO ČUDO: NEROĐENI sin joj je vratio čulo sluha!


Naučnici Medicinske škole iz Njujorka došli su do otkrića. Njihovo istraživanje je pokazalo da ako majka u toku trudnoće doživi oštećenje nekih organa, fetus tokom trudnoće preko posteljice šalje ćelije kako bi obnovio oštećenje.
Da fetus štiti zdravlje majke potvrđuje i priča Bosanke Melise.
Melisa Sijerčić kojoj je tada nerođeni sin, u šestom mjesecu trudnoće, nakon pet godina vratio sluh, ispričala je svoju životnu priču.
Pet godina tišine
– Rođena sam kao zdrava beba, odrastajući u zdravu ženu, međutim, u 25. godini života izgubila sam sluh zbog “Gentamicina”. Kao dijete imala sam imala česte upale bubrega, a s vremenom je prešlo u hronično stanje.
Deset godina radim kao medicinska sestra i jedno jutro nakon noćne smjene sam legla da odspavam i nakon buđenja, sve je postalo drugačije, tiše… Isti dan sam upućena na ORL kliniku. Upoznajem doktorku Zehru koja će naredne godine postati bitna osoba u mom životu. Cijeli tim ljekara se borio da pokušaju da mi spasu sluh, ali bezuspješno. Nakon nekoliko mjeseci sam počela da prihvatam da je to to – “Melisa, gluha si”.
Naučila sam da se sporazumijevam sa ljudima, i polako sam se vraćala svakodnevnici. Izlazila sam, radila.
S obzirom na to da sam bila mlada, dr. Sarajlić je predložila operaciju. Odmah sam prihvatila.
Operacija je uspešno urađena. Za one koji ne znaju sta je CI da pojasnim: kohlearni implant ili CI je vještačko uho.
Zvuk pomoću CI nije prirodan, više je kao da govore roboti. Uglavnom, vratila sam se na posao. Nakon operacije, upoznala sam supruga koji je bez problema prihvatio moj hendikep.
Nakon nekoliko meseci braka saznali smo najljepšu vijest, da ćemo postati roditelji.
Naime, jedan dan u šestom mjesecu trudnoće dok sam sipala jutarnju kafu čula sam zvuk rušenja. Komšija je rušio zid kuće. Tek nakon sat-dva sam primijetila da na stolu stoji kohlear. Nisam ga stavila, a čula sam kako TV radi.
Odmah sam otišla na kliniku kod dr. Sarajlić. Obavila sam snimanja, i tada mi je doktorica rekla da se nadala nečemu ovakvom jer je bilo sličnih slučajeva, da zahvaljujući mojoj trudnoći meni se sluh vratio.
Moje nerođeno dijete me je izliječilo.
Danas čujem normalno. Danas sa 33 godine, i dalje radim kao medicinska sestra. Trenutno sam na trudničkom jer “stiže” nam drugi sin.
Nakon svega mogu da kažem da zaista u svemu lošem ima i nešto dobro.
Izvor: novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar