loading...

ad now

petak, 12. svibnja 2017.

OVA JE ŽENA ZA DVA DANA IZGUBILA 11 KILOGRAMA, OVO JE NJENA TAJNA!


Mnoge žene imaju problema sa viškom kilograma. Ramiza je htjela pomoći drugim ženama dijeleći njenu priču- Kako je izgubila 11 kila u samo dva dana. Ona je to učinila uz pomoć ovog napitka.

Evo koja je njezina tajna.

Peršin je njezin najveći pomoćnik u procesu mršavljenja, a dobra vijest jeste da se može naći u svakom kućanstvu.– Peršin je čudesan. Prošlog četvrtka sam težila 158 kilograma i dva dana kasnije – imala sam 147 kilograma. Ne radi se o težini. Peršin mi je pomogao da se riješim vode koja je se nagomilana u mom organizmu. Osjećam se dosta bolje i iznenađena sam, rekla je Ramiza.

Ovo je njen recept:

Kuhajte jedan litar vode, a zatim dodajte pet kašikica nasjeckanog peršina. Sačekajte dok se malo ohladi, a zatim piti čaj.

– Odlučila sam da pokušam sa peršunovim čajem jer sam imala problema sa bubrezima. Svi su rekli da je peršin super za bubrege. Drago mi je što sam ovo pokušala.

Čaj možete piti vruć ili hladan kad god želite tijekom dana.

Ali, pokušajte piti najmanje jedan litar peršinovogčaja svaki dan.



novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar