loading...

ad now

ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

Pila sam jabukovo sirće sa medom mjesec dana i evo šta se dogodilo!


Duže vrijeme sam imala problem sa varenjem. Mučili su me konstipacija, gasovi i nadimanje. Poslije svega što pojedem, stomak bi mi se naduo kao balon, a ja sam se osjećala kao da varim kamen. Probala sam sa probioticima, koji su kratkotrajno pomagali, kao i sa drugim lijekovima, lakšom ishranom i dijetama, ali ništa nije donijelo željeno poboljšanje.

Onda mi je mama rekla da svako jutro na prazan stomak popijem čašu mlake vode sa dvije kašike jabukovog sirćeta i kašikom meda. Po običaju sam prevrnula očima i momentalno zaboravila da mi je bilo šta slično predložila. Ipak, kada sam se uveče presvlačila, vidjela sam u ogledalu kako mi izgleda stomak… svako bi pomislio da sam trudna… Zbog toga sam riješila da očajnička vremena zahtijevaju očakničke mjere! Ustala sam ujutru i popila groznu mješavinu što sam brže mogla. Na moje iznenađenje poslije samo nekoliko minuta sam trčala u toalet! Nisam bila sigurna da li je slučajnost ili napitak zaista funkcioniše, ali popila sam ga i sljedeće jutro. Nisam odmah trčala u toalet, ali dok sam se ja spremila i našminkala, on je opet odradio posao. Zbog toga sam odlučila da odbacim sva svoja prethodna ubjeđenja o alternativnoj medicini i već mjesec dana svako jutro pijem svoj napitak. Ne mogu da kažem da čini čuda, ali ja se osjećam neuporedivo bolje, stomak mi nije toliko naduven, redovno idem u toalet i izgledam mnogo bolje u uskim farmerkama! Probajte i sami ako mi ne vjerujete…

Izvor: zena

Nema komentara:

Objavi komentar