loading...

ad now

srijeda, 10. svibnja 2017.

Probudila sam se iz kome misleći da idem na porođaj: Dočekala me je strašna istina!


Keli Telvrajt (34) i njen verenik Krejg Hil (47) iz Velike Britanije osam godina su pokušavali da dobiju dete. Kada je Keli ostala u drugom stanju, njeni zdravsteni problemi su sprečili ostvarenje njihove želje.



foto.Keli Telvrajt

Na veštačku oplodnju su dva puta odlazili. Keri je imala jedan prekid blizanačke trudnoće. Problemi, nažalost, nisu prestajali ni kada je ostala u drugom stanju.

Zbog retke bolesti, sindroma HELLP, od kojeg Keli boluje, došlo je do krvarenja jetre i slezine. Keli je hospitalizovana, a lEkari su ustanovili da je veštačka koma jedino rešenje. Nekoliko dana kasnije se probudila i saznala je da je u međuvremenu carskim rezom obavljen porođaj u 39. nedelji trudnoće, ali da je rodila mrtvu bebu.

Dečaka kojem su roditelji dali ime Arči, lekari su uz pomoć posebnih metoda zaledili kako bi mama imala šansu da ga vidi i zagrli, prvi i poslednji put.

“Mislila sam da idem u bolnicu da se porodim, a kada sam se probudila, bila sam slomljena”, rekla je Keli koja je u junu prošle godine suočila sa ogromnim gubitkom.

Trebalo joj je mnogo snage da uzmu svoju bebu u naručje.

“Zagrila sam ga. Dete koje sam toliko želela je konačno bilo u mojim rukama”.

Keli i Krejg su u avgustu prošle godine sahranili Arčija, mama u prstenu nosi delić njegov pepela, a sada su suprugom sa svetom deli svoju tešku priču.

Otkrila je kako je došlo do porođaja.

“Jednog jutra sam se probudila i osetila bol u ramenu. Mislila sam da je to posledica nepravilnog položaja tokom spavanja. Deset dana kasnije i dalje me je bolelo rame i bilo mi je loše. Poslednje čega se sećam je da sam sa Krejgom ušla u automobil i da smo krenuli prema bolnici. On mi je kasnije rekao da sam imala napad i da je morao da zaustavi automobil i da me spase od gušenja. Zaustavio je auto i jedan prolaznik mu je pomogao. Drugi napad sam ubrzo imala, a treći se desio u kolima Hitne pomoći. U bolnici mi je krvni pritisak bio užasno visok. Dali su mi nešto kako bi ga snizili i odmah su me odvezli na carski rez. Kada su otvorili moju maternicu, bila je bela i Arči je bio mrtav. Lekari su tražili uzrok krvarenja i videli su da su pukle jetra i slezina. Dali su mi transfuziju i stavili me u veštačku”.

Keli je poručila da nije trebalo da bol u ramenu olako shvati. Nije paničila jer su sve prethodne kontrole pokazivale da su njen krvni pritisak i urin pod kontrolom. Sindrom HELLP, inače, često prate hipertenzija i povišen nivo proteina u krvi.
Međutim, komplikacije umeju da se iznenada jave i da ne prepoznaju. A ako zadese trudnicu, za nekoliko dana nju i bebu dovode u životnu opasnost. Sindrom dovodi do raspadanja crvenih krvnih zrnaca, onemogućava pravilno zgrušavanje krvi, a najčešće oštećuje jetru ili bubreg.

IZVOR.zena.blic.rs

Nema komentara:

Objavi komentar