loading...

ad now

ponedjeljak, 8. svibnja 2017.

Uf poslednji meseci trudnoće su najteži – Najviše će vam smetati ovo


Da baš tako najteži meseci trudnoće su poslednji meseci . Sećam se dok sam bila trudna jedva sam čekala kad će više kraj i kad ću da ugledam moje blago konačno 🙂

trudnoca

Evo zbog ćega su tako teški ?

Kako mi se termin približavao sve mi je bilo teže i teže . Stomak do zuba , ledja su me ubijala boleleo me sve živo sve mi svaka sitnica smetala još kad sam ostala sa ćerkicom trudna bilo je leto avgust mesec ludilo 🙂
Poslednji mesec trudnoće sigurna sam da će svaka trudnica poželeti i reći hajde više izadji bebice mama počinje da ludi 🙂
Sledeće što je grudi :Grudi u trudnoću su počeli da mi se menjaju , bile su sve veće , svrbele su me i bile su jako bolne na dodir. Znala sam to je to grudi se pripremaju za moju bebu i dojenje . E kada se porodite i počnete s dojenje stanje će biti malo lakše.
Ooo komentari raznih ljudi . Uvek se nadje neko da pametuje i sve zna bolje od vas . Savet neslušajte ih . Priroda je učinila svoje i ja sam u to i verovala . I bez trunke straha sam otišla da se porodim i sa jednim i sa drugim detetom 😉
A pitanja šta je dečak devojčica ? O takvih pitanja je bilo koliko hoćete . A da iako je ultra zvuk pokazao šta nosim , drugi su znali bolje nije ti nosiš dečaka ili za sina kad sam nosila , ma ne to je devojčica vidi kako si lepa , ili vidi usta su ti se povećala . Jao jao strašno . A ja samo odgovorim neka je šta je moje je i samo da je živo i zdravo . Ali hoćete iskreno sa obe trudnoće sam u startu znala šta nosim 😉 Pitajte me kako nemam pojma valjda se to zove osećaj . Meni ultra zvuk nije bio potreban 😉
Otečenost nogu Uf ovo je bio moj najveći problem u trudnoći . Mnogo su mi oticale noge i baš sam bila besna zbog toga . U trudnoći sam zaradila i vene i dan danas ih imam i verujte da ludim . Definitivno sad na jesen to idem da sredim . Ako imate problema sa tim ne čekajte nikakve kreme vam neće pomoći , ja sam bacila para i para na kreme i ništa . Tu pomaže samo operacija . Ja sam rekla sva sreća pa ni sa jednim detetom nije bilo hladno jedno u avgustu jedno u oktobru . Inače šta bih obula 🙂 Da da svašta ti se mota po glavi nije lako trudnicama morate da ih razumete .
Želudac
Pred kraj trudnoće verovatno će vas ponovno mučiti gorušica, pa će i apetit bitno oslabiti. To je sasvim normalno i nema razloga za zabrinutost. Meni je tako bilo sa prvim detetom ali sa drugim ne . Iako sam mrtva gladna otišla u porodilište sa prvim detetom jer je mala gospodjica malo poranila a ja se nisam nadala . I tako vam je to ne nadate se i ostanete gladni ceo dan i tek sutradan jedete 🙂 Obradujete se vau konačno da jedem a one donesu jedno parčence salame , hleb i maslac i mleko . Eeee to je strašno . Zato savet obavezno ponesite nešto da jedete kada odete u porodilište 🙂
Ima tu još puno toga zbog koga jedva čekate da se olakšate . Pogotovo za mene je bilo mnogo teško , ja koja sa po prirodi zvrk ja da mirujem i da ležim ma nema šanse . Ja sam u 7 mesecu trčala i jurila se oko kuće sa suprugom . U 9 mesecu sam igrala kolo . Ma da ja sam bila ludilo u prvoj trudnoći . Znate kako kažu mlado pa ludo . Zato je i moja ćerkica sada pravi zvrk. A već u drugoj trudnoći sam bila malo mirnija , tiha i povučena . Zato je moj sinči bio tako dobra beba , pa ša da vam kažem ja sam najsrećnija mama bila , moja beba je već sa 7 dana života prvi put prespavao celu noć pa sve do današnjeg dana a sada ima 3 ipo godine.
Ali ako ćemo iskreno najveći razlog koji je to je da želimo što pre da ugledamo naše najveće blago , život koji smo devet meseci nosile ispod srca , malo čudo koje nas je šutiralo i nije nam dalo da spavamo . Zar ne ? Ima li išta lepše od toga. Sve se preboli i zaboravi kada ugledamo mali život .
Zato uživajte i u ovim poslednjim mesecima , iako vas nešto nervira i boli i najradije bi ste pobegli od svega setite se zašto sve to trpite i samo ćete se nasmejati . To je sve normalno a trudnoća se dešava samo jednom , dvaput , triput… hm dobro sve zavisi koliko dece želite 😉 Al ne preterujte :)))
autor:devetmeseci.net

Nema komentara:

Objavi komentar