loading...

ad now

petak, 12. svibnja 2017.

VIC: OKO PODNE STIGNE PIROĆANCU PORUKA OD ŠVALERKE:


Oko podne stigne piroćancu poruka od švalerke:
“Dodji brzo, sama sam kući!”
Razmišlja on kako da se izvuče pa reče ženi:
“Jao ženo umro teča! Evo sad javili. Ostani ti kopaj, a ja
idem da vidim treba li šta pomoći.”
Ode piroćanac i ostavi ženu na njivi da kopa.
Posle nekog vremena vraća se on i kaže ženi:
“Nećeš verovati. Ja otišao do teče, kad on živ i zdrav.
Rekoh kad sam već tu,
ja sednem sa njim popijem kafu, priupitam ga za
zdravlje i shvatim da me neko lepo namagarčio. Ne mogu da verujem da
se ljudi šale na takav način!”
Na to će žena:
“Ovaj svet je totalno poludeo. Evo sad kad si ti otišao,
naidjoše dvojica drumom i napadoše na mene. Kažu ili da im pevam ili
će da me obojica j.ti!”
” I… šta si uradila?” upita piroćanac, vidno zabrinut.
A žena će:
“Pa kako da pevam kad je teča umro…”

Nema komentara:

Objavi komentar