loading...

ad now

subota, 22. listopada 2016.

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Na svadbi izje*ao me jedan čovek mojih godina imao je smrdljikav ku*ac, bila sam naterana da mu pu*im. A nakon toga muža sam poljubila


Spremala sam se da sa mužem idemo na svadbu kod rodjaka i u zadnjem trenutku shvatim da su mi sve čarape u drugom stanu i da ću morati da obučem ćerkine podvezice zbog koih sam je prebila! Celo vreme sam se osećala kao kurva! Na svadbi sam sedela do jedne sirovine koji je od kad sam sela do njega nepristojno blenuo u moje butine koje su sijale od kurvanjskih podvezica, bilo mi je jako neprijatno! Bila sam neljubazna prema njemu kad bi me bilo šta pitao. U jednom trenutku je kao slučajno dok je jeo lakat počeo da gura u moje sise zbog muža koji je sedeo pored nisam smela da se bunim. Kad je video da ćutim ohrabrio se i ispod stola je poceo da me stiska grubo za butine… Nisam znala šta da radim jer mi je muž jako ljubomoran pa sam naglo ustala i otišla do WC-a. Kad sam se vratila i sela sam pitala sam muža kad ćemo da idemo i u tom trenutku osetila opor smrad. Okrenula sam se prema seljačini pored mene i videla da je dosta pijan i da mi se smeška, kad sam mahinalno spustila pogled šokirala sam se jer je on iz šlica izvadio ogromnu kur*nu koja je i polu dignuta bila ogromna pa je još i smrdela sto me je šokiralo. Brzo sam mu okrenula ledja i počela da pričam sa mužem.
www.komicnistatus.rs

Nema komentara:

Objavi komentar