loading...

ad now

srijeda, 24. svibnja 2017.

ISPOVEST: Sestra mi se danima hvalila kako njen novi momak ima ogroman polni organ, po njenim riječima kao konzerva piva od pola litra, znači i dug i debeo…


loading...
Sestra mi se danima hvalila kako njen novi momak ima ogroman polni organ, po njenim riječima kao konzerva piva od pola litra, znači i dug i debeo, pored veličine ima i znanje kako da ga iskoristi. Doživi vrhunac svaki puta kada ima odnos sa njim. Sve te njene priče su me totalno raspametile, počela sam da maštam o njemu, željela sam da ga probam iako je moja sestra planirala da se vjenča sa njim. Dugo sam razmišljala kako da mu priđem, jer nije baš jednostavna situacija, ipak je sestrin momak. Pozvala sam ga sa lažnog broja i predstavila se kao nevina djevojka koja je čula za njegovu obdarenost i kao želim da izgubim nevinost sa njim. Znala sam da će priča sa nevinosti da prođe 100%. Dogovorili smo se da se nađemo u jednom hotelu, a kada sam otvorila vrata i kada je vidio da sam usvari to ja, njegova buduća svastika, djevojka od tek 16 godina šokirao se, te mi je rekao da sam bezobrazna i da će da mi zove sestru da joj sve kaže. Nasmijala sam se i samo rekla SLOBODNO ZOVI, ALI KAKO ĆEŠ SEBE OPRAVDATI??? Zastao je na trenutak i shvatio da je u bezizlaznoj situaciji… svukla sam mantil sa sebe i rekla da ga čekam u krevetu. Nakon nekih 5 minuta pojavio se u sobu… uh, koliki mu je cure moje… na trenutak sam se uplašila da li moja mlada “ribica” može tolikog da proguta, ali… par trenutaka kasnije shvatila sam da može i te kako… Na kraju ću samo reći VELIČINA JE IPAK BITNA i samo one koje nisu probale ovako nešto mogu tvrditi da veličina nije bitna. Toliko mi je bilo dobro da ću nastaviti da imam odnos sa njim bez obzira na sve… jeste da je sestrin momak, budući muž, ali to zadovoljstvokoje mi je pružio ne ćelim da gubim ni zbog koga.

Nema komentara:

Objavi komentar