loading...

ad now

subota, 22. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – bilo mi je tek 17g kada mi je tražio “rame” za plakanje, dala sam mu pi*ku za…


E ovako… Bilo je to prije 1god,padala je kiša sjećam se, moj prijatelj dugogodišnji me zvao posle ponoći i rekao da ga cura ostavila i da treba netko da razgovara s njim,i da mu treba rame za plakanje..rekla sam mu da dođe po mene,iako nisam smijela izlazit,iskrala sam se iz kuće,bilo je oko 1h,došao je po mene,otišle smo na benzinsku kupili piva i u njegov stan..
bezee,ono standatdno pričali,pili,plakali i smijali se…
nisam ni slutila šta slijedi,odjednom me je poljubio,ja sam uzvratila poljubac,na kraju smo se žvalili 5min..svidjelo mi se…
počeo me je dirat preko piđame,dirao me je i po si*am,i ja sam njega..kur*c mu se di**o ono pravo,prvo sam se mislila dali da se skinem,jer ako se skinem bit ce svašta..al kako me je on dirao ja sam se na**lila i rekla da mi skine piđamu dirao mi je p**ku i rekao da je skroz lijepa,inače uvjek je depilirana..i tako me obrađivao,stavljao prste..ja sam samo ležala,onda je počeo da li*e..to je dobro znao da radi,što me još više na*alilo,onda sam ja skinula njega i počela mu ga pu*it.poludio je…li**la sam mu ga cijelog,grickala,joooj što me još više nap**ilo..nisam mogla više da izdrzim rekla sam mu da me j**e kao nikog dosad…ja sam bila dole,ono misionarski,i je**o me je,imao je srednji ku**c ak debel do bola..uzivala sam….a i on…
tako me je**o jedno 10min,onda je on sjeo ja sam mu se na**la na ku**c,i nabijala se dokle sam mogla…tu sam ja i svr**la,on još nije valjada radi alkohola???

onda sam mu g apušila i tu je srš**o meni u facu,to mi se nije svidilo…
sjeli smo nastavili pit,zapalili po jednu..i ja sam morala da idem,spremila sam se i pošli smo i u auto opet me je počeo da dira,stali smo sa autom,na brzinu se skinili,ja sam došla na njegov sic i nabijala se na njegov k**ac…to mi je najdraza poza,on je samo sjedio ,ja sam radila sve,iako sam bila neiskusna bilo mi je tek 17g,znala sam šta treba…onda mi je lizao si*e i prevalio me na moj sic i je*ao do besvjesti…
sv**io je po mom stomaku,obrisao me, opet se obukla,i doveo me kući..
i etoo..
i dan danas to ponavljamo redovno,curu je svoju zaboravio,ja svog dečka ostavila..i jeb**o se kad stignemo…

komicnsitatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar