loading...

ad now

subota, 22. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Grmelo je, odjednom je toliko jako puklo da sam se i ja trgao. Seka je skočila iz svog kreveta i došla u….


U mojoj porodici su i mama i sestra imale velike si*e, mama malo veće nego sestra što je bilo ok jer je bila starija.Sestra Nevena je često bila kod nas jer se od razvoda osećala usamljeno i nije volela dugo da bude sama pa je često bila kod nas, mada se ja i ona slabo vidimo.Jedno veče će promeniti sve.Voleo sam da spavam gol, i nije mi se problem bio skinuti gol kad dođem kasno kući jer je ona spavala (kasnije sam saznao da se često pravila da spava i da je me je promatrala dok sam se skidao ne sklanjajući pogled koliko je to moguće u polumraku sa mog ku*ca)Znao sam da se moja sestra još uvek boji grmljavine kao nekada dok smo mlađi bili,iako je ona starija, znala je čim počne jako da grmi da mi dotrči u krevet i onda je jako zagrlim i onda ona zaspi.Jedino što nisam znao da i ona voli da spava g*la jer je to uzbuđuje i voli biti gola kad god je sama. Tu veče je grmilo, ja sam već bio došao i voleo sam slušati kišu dok pada kad lagano dobuje po klupici od prozora, grmilo je lagano a onda sve jače i sve bliže. Ustao sam onako gol i ugasio produžni kabl da se ne bi nešto desilo kompjuterskoj opremi koju sam imao u sobi i legao nazad u krevet. Odjednom je toliko jako puklo da sam se i ja trgao. Seka je skočila iz svog kreveta, podigla deku i ušla u moj krevet i rekla: bato ja se bojim, jel mogu kod tebe večeras? Naravno rekao sam…Legla je kraj mene, i ja sam je zagrlio čime se ona još više pribila uz mene. Legla je okrenuvši mi leđa a ja sam ju stegao uz sebe, a ona je samo tiho izustila, hvala ti brate. Prošlo je par sekundi kako sam shvatio jednu stvar, bože pa ja sam gol, pa i ona je gola. Kako sam prebacio ruku preko nje i zagrlio je, osetio sam da mi je ruka tačno na njenoj si*i, koja je bila topla i meka. A dole pravi raj, koliko se nabila uz mene, sekini guzovi su bili na mom me*unožju. Ku*ac mi je tada bio spušten, ali osećavši golo toplo žensko telo kraj sebe i pi*ku u svojoj blizini počeo je polako da se diže. Bio je malo ispod njenih gu*ova, tačnije između nogu koje su tada bile jedna uz drugu tako da mi je kurac ležao na jednoj njenoj nozi i polako rastao razdvajajući joj malo po malo butine.Ku*ac kao k**ac, uopšte mu nije bilo važno čija je pi*ka, da li je to mama, sestra, ujna, strina, devojka, samo da je pi*ke, da je neko toplo međunožje i da se tu smesti. Sestra je nekako ujednačeno disala, i meni se učinilo da spava. Ku*ac mi se polako dizao i koliko ga je uspalila toplina sestrinog tela došao je do pi*ke, smestivši se tako tačno na njenu pi*ku. Nekako se još uvek nisam usuđivao da pomaknem ruku sa sestrine si*e i da joj stisnem s**u. Sačekao sam još malo, razmislio i odlučio da ću to učiniti jer moj ku*ac a ni ja nećemo još dugo izdržati golu ženu kraj sebe pa makar to bilo i krvno srodstvo. Krenuo sam u akciju i polako počeo da joj masiram pi*ku svojim kur*em lagano ga pomerajući napred nazad trljajući ga po njenim usminama, a njena pi*da je to pozdravila laganim vlaženjem. Video sam da njeno telo reaguje na moje postupke i nežno počeo da joj masiram sisu na kojoj je bila moja ruka, a onda hvatao i onu drugu koja se razlivala u mojoj ruci. Stiskao sam joj i bra*avice i seka je počela polako da se meškolji trljajući polagano gu*ovima u mom krilu. Nisam znao da li misli da je to u snu ili zna šta radim. Kako se pomaknula ku*ac mi je upao u njenu pi**u. Sestra je uzdahnula, i tiho rekla “bato je**i me”. Stao sam, jer sam mislio da to sve radim dok ona spava, rekla je samo, ne boj se ništa i je*i me. Od razvoda nisam imala nikoga i trebala mi je dobra kur*ina da me izj*be, samo nisam mislila da će to biti baš moj brat iako sam nekad o tome i razmišljala bez toga da će se to stvarno i ostvariti. Sad ništa ne brini i jebi me kao da je*eš svoju devojku, zadovolji me bato, aaaaaahhh, to me je na*alilo i jako sam joj ga zabio… Rekao sam joj da bude tiha da nas mama i tata ne čuju, mada je samo mama bila kući jer tata je bio na službenom putu u sklopu firma na nekom predavanju za usavršavanjem njegovog zanimanja. Ne bi baš bilo zgodno da mama uđe i vidi moj ku*ac nabijen u sestrinu pi*du. Bržee… batoo. brže… aaaaaaaaaaaahhh, uhhh, godiš mi bato. Rekao sam joj da legne na stomak, skupi noge i isturi du*e, poslušala je. S**e su joj se razlile malo sa strane tela i to me je jako na*alilo. Stavio sam joj ga u pi*ku i počeo nabijati, seka je tražila samo brže i dublje. Naravno udovoljavao sam joj. Siloviti+o sam ju nabijao i jaja su mi udarala po njenom kli**risu i pičkinim usminama. Sestra mi je ispunila veliku želju ovim. Bio sam blizu da svr*im ali nisam želio, hteo sam da to još traje iako sam bio jako na*aljen na nju sada. Izvadio sam ku*ac iz nje. Okrenula se i pogledala me.Sagnuo sam se i klekao iz nje, prišao sam joj licem iza gu*ova, do p**ke, i lagano vrhom jezika prešao preko vrhova usmina, stavio sam joj jezik u pi*ku i počeo je je*ati jezikom. Samo da mi se ku**c malo smiri i da mi se spe**a vrati nazad u ja*a da još mogu je*ati seku a da ne sv*šim još. Dok sam joj obrađivao pič*u učini mi se da sam čuo vrata od sobe, već lud od strasti za sekom učini mi se da u tom polumraku u hodniku vidim osobu kako se mazi. Nisam uopšte razmišljao tada da mi je majka od 56 godina u kući i da može da nas čuje. Ali sada me od sestre i njene pizdurine ne bi odvojilo ni stotinu bogova i nastavio sam da joj jedem pi*ku, li*em, sisam kli**ris kao nedavno ujni. Prestao sam sa lizanjem p**ke i ovaj put sam joj ga samo nekoliko puta umočio u pi*ku i naslonio na šu*ak i počeo joj ga turati. Ušao joj je do pola, ona je samo stenjala, sve glasnije. Nisam mogao izdržati i zabio sam joj ga u šu*ak do kraja. Kriknula je glasno i pomislio sam da ako je majka dosad nije čula da sada jeste sigurno. Pogledao sam polako prema vratima i uverio se da je silueta još uvek tu, ali nisam hteo da me primeti. Počela je da vrišti, takooo…. samo me je*i…. ne staj ni za živu glavu…. joj bože moj, brat mi i šu*ak razvaliiii…. uuuuhhhhh…. šta mi se ovo dešava batooooooooo prodera se opet… Izvadio sam ga iz šu*ka i rekao joj da se okrene i legne na leđa. Sada sam joj napokon video gole si*e, sa povećim oreolama, svetlo roze boje sa dosta većim bra**vicama koje su same pozivale na cuclanje. Spustio sam se na nju, uvalio seki jezičinu u usta i dao joj dobar poljubac, uzvratila je, spustio sam se niže, poljubio joj s**e, počeo da cuclam bradavice.Grizao sam joj bra*avice, pri tome ostavljajući plavo od ugriza, a onda je ona rekla da je boli pa sam malo popustio…Digao sam joj noge na ramena, stavio u pi**u, raširio usmine i nabio do kraja. Sestra se stresla i počela da vrišti aaaaaaaaaaahhhhhhhh majko moja što me rodi, brat mi pič** razvaliii, svr***ammmm, aaaahhhh… ja sam joj nežno poklopio usta da nas majka ne čuje. Si*e su joj letele na sve strane onako velike, spustio sam joj jednu nogu dole, a držao joj drugu visoko dignutu i tako je je*ao kako bi joj što dublje ušao. Seko sv**iću rekao sam joj, daj mi spe**e u usta, želim da probam ukus spe**e svog brata, ti si pio iz moje pi*ke sad je red ja da se napijem. Uzela mi je ku**c u usta i rekla: sad će seka dobro da ti se k**ca napuši i svaku kap da iscedim, volim ukus sp*rme u ustima. AAAhhhhhh kako je rekla to, toliko me je napalila da sam ispucao spe**u u nju, nekoliko puta je progutala i zagrcnula se.
Progutala je sve i oblizala se. Legao sam kraj nje, okrenula se prema meni, to sam iskoristio da joj uzmem jednu s**u u usta sa obe ruke i krenuo da je cuclam opet, li*em, cuclao sam kao malo dete kad se doji, tako smo i zaspali, a totalno sam smetnuo sam uma onu siluetu da bi to možda mogla da bude majka i da nas je svo vreme gledala, ili mi se to samo učinilo jer kad mi je spe**a udarila u glavu svašta mi se učinilo. Zaspali smo goli, uznojeni od silne jeb**ine, seka je živa vatra… Još dosta puta je seki Neni pi**a bila rasturena načisto…
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar