loading...

ad now

petak, 3. ožujka 2017.

Gorica se nije prehladila već dve godine, a za sve je kriv jedan začin. Čak je i čir nestao!

zoran-loncarevic
Gorica ne krije svoju formulu za zdrav život. Ponekad s uživanjem pojede pola table čokolade, ali prije podne i ne svakog dana. Uživa u raznolikosti ukusa, aroma, mirisa, boja, začina koji ispunjavaju njen
kulinarski svijet. Gorica je u razgovoru za bgonline.rs otkrila i recept za dobro zdravlje koji je svojevremeno dobila od Indijaca.

- Svako jutro dok mi se kuha kafa umutim pola kašičice kurkume s jednom kašičicom meda. Kad to pojedem, pijem kafu i doručkujem. Kurkuma umiruje sve upalne procese, blagotvorna je za cio organizam, a ja je odavno stavljam zajedno s malo karija u svaki svoj pirinač ili jela sa povrćem. Ove začine ubacim u jelo na početku kuhanja, tokom dinstanja, kako bi pustili svoja esencijalna ulja. Tokom posljednje dvije godine, koliko svako jutro uzimam kurkumu, nisam se nijednom prehladila, a nekada sam kašljala kao da imam tuberkulozu. Imala sam ranije čir koji mi je zadavao probleme, ali je on vremenom nestao i vjerujem da je kurkuma tome doprinjela - kaže Gorica.

Izvor: zena/bgonline

Nema komentara:

Objavi komentar